Ezo Gelin Dizisi 43. Bölüm Özeti


Kadim’in aşkını itiraf etmesinden sonra kendini tutamayan ve tıpkı Kadim gibi duygularını dile getiren Ezo, Kadim’in konuşmasına fırsat vermeden odadan kaçar. Kadim, Ezo’nun peşinden gitse de Ballı Ağa karşılarına çıkınca durmak zorunda kalır. Ezo, Kadim’e karşı olan aşkının iç muhasebesine düşmüşken Kadim, Seyit tarafından tehdit edilir. Oldukça tedirgin olan Kadim, neler olup bittiğini anlamak için hemen Nedim’in yanına gider. Bu sefer iki kardeş arasındaki tüm kartlar açılır ve yumruk yumruğa girmeleri bile ortamı sakinleştirmez. Kadim, Berrak’la olan ilişkisini bildiğini söyler Nedim’e. Koşarak evden kaçan Nedim, hıncını önce Süreyya’dan çıkarmak ister, başarılı olamayınca Eylül’e de beklenmedik bir gece yaşatır. Nihayet iç hesaplaşmasını biraz olsun tamamlayan Ezo’ysa, aşk için Kadim’den biraz zaman ister. Ballı Ağa’ysa, Nur’a evlenme teklif eder. Akşam yemeği için Elçin Anne’de bir araya gelen Kadim ve Ezo, evdeki kalabalıkla güzel bir gece geçirirken Nedim, Seyit tarafından kaçırılır. Ezo, tatlıcı Mehmet’e ortaklık teklif eder.

Kanal:Show Tv
Tarih:04.12.2007
Saat :22:00
Türü :Yerli Dizi

0 yorum: